Previous Strip
Next Strip
Chartreuse Dress
Author

January 21st, 2012

28 0 0 0 0

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

98 comments

Add a comment

woah! good!

June 2nd

April 28th

March 23rd

@yadiy123 - "Chanteuse" is "singer" in French. I know that. If you didn't know, chartreuse is a COLOUR. And you did not get the 1.1K view. Someone else did a week ago.

March 14th

March 14th

chanteuse* and 1.1k view

March 13th

i think you meant "chantuse"

March 13th

I JUST realised that I never faved this. Ugh. NOW I DID. EPC.

March 5th

the only people who groaned this are jealous

March 4th

OMG. That is gorgeous!

March 3rd

ONLY 1.0K??? THIS DESEVES MORE VIEWS AND I WON'T STOP UNTIL THIS IS 2.0K 0R 3.0K!

March 2nd

1.0K!!!! congrats gurl !

March 2nd

1.0K, I think

March 2nd

PWETTY...

March 2nd

Oh my GOD.I can not belive this.I love it 100 times over!

Feb 28th

Feb 22nd

@dancestar, nuu, this dress is WAY better, I'm not offended at ALL.

Feb 21st

i REALLY cant lfk this 100 times, even though i really want to, and have tried many times!!!!

Feb 21st

I wanna lkf it again!!

Feb 20th

885th viewer

Feb 20th

WAY UNDER-RATED

Feb 17th

Dude below me no, u r #126 nice job with calculations.

Feb 13th

there is 99 comments im the 100 im sorry but im telling the truth by the way i lk XD

Feb 12th

100 comment epic job!?!??!?!?!?!?!?!?!?

Feb 11th

100th comment!!

Feb 9th

@LuvSelAndTay, I think Felisa's dresses are way better. I've made only two dresses.

Feb 7th

that is actually very offencive to felisa. everyone is good at dresses

Feb 7th

i thought felisa was good but nope u r waaaayyy better no affence felisa but wow!

Feb 7th

nice!

Feb 6th

love it!

Feb 6th

Feb 5th

Great Job this is fantastic..... LKF

Feb 5th

LKF!!!

Feb 3rd

Feb 3rd

Feb 3rd

LEGALLLL

Feb 2nd

Feb 1st

O..M...G

Jan 29th

seriously ah luv dis soooo much! ! !

Jan 29th

omg that is soooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooo pretty and cute and it is cool and amazing

Jan 29th

O YA DAT WUZ UR 100TH COMMENT BOOYA CHACHING

Jan 29th

MACE WINDU

Jan 29th

Amazing!

Jan 28th

Collio, You got 1k veiws overnight! so i wouldn't be talikng

Jan 28th

lol, Sponge

Jan 28th

this is awesome

Jan 28th

a beautiful lady in a beautiful dress!

Jan 28th

Look who's talking.....

Jan 28th

nice

Jan 27th

I think this is alittle bit over rated.

Jan 27th

sooooooooooooooooooooooooo beautfull..................
.....

Jan 27th

LITERALLY MADE THIS FACE WHEN I CLICKED ON IT.

Jan 27th

ah wish you could lfk more than once! this is sooo amazing!!! and congratz, you made buddy's favs

Jan 27th

The bodice is absolutley beatiful

Jan 27th

*amazing

Jan 26th

HOLY g-g-g-gawd!!!!!!!!!!! THAT IS AMASING

Jan 26th

Jan 26th

BEAUTIFUL!

Jan 26th

how did you make this?! please tell me this is amazing

Jan 26th

oh my firetruckin god that is amazing!!

Jan 26th

341 vews 59 laughs 67 kouts 74 fave wow it's amazing love it ! :P :P :P :P :P :P :P: P: :P :P :P :P :P

Jan 25th

Awsome!

Jan 25th

great

Jan 25th

WAY BEYOND THAN SKILLS

Jan 24th

its beautiful...the greeness...so peaceful and radioactive.

Jan 23rd

no spam

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

nice

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

how did u make that dress

Jan 22nd

.....WOW.....

Jan 22nd

Jan 22nd

Jan 22nd

*speechless cuz its the awesomest dress ive ever seen on bitstrips* OMG ITS BEAUTIFUL

Jan 22nd

Can I have a dress

Jan 22nd

oh.........................
.... ...........................
..................... ...........................
.......................... ...........................
...........................
..... ...........................
...............wow.

Jan 22nd

this is amazing........

Jan 22nd

Jan 22nd

Very Beautiful!

Jan 22nd

Very nice

Jan 22nd

LOVE IT!!!!!

Jan 22nd

You make me want a dress LOL

Jan 22nd

TACO APPROVES.

Jan 22nd

Woah...

Jan 22nd

brilliant!

Jan 22nd

Wow...this is brilliant,Lydia!

Jan 22nd

can i have a dress?

Jan 22nd

Stunning. LKF, Lydia!

Jan 22nd

why was i the first to favorite or second

Jan 21st

OHMYGAMETHOWDIDYOUDOTHATITS
SODANGAMAZINGIWANTTOFAVITOV
ER10000TIMEMORE

Jan 21st

AMAZING!!!!!!!!

Jan 21st

Beautiful!

Jan 21st

Print Print this Bitstrip