Previous Strip
Next Strip
Giwaffe
Author

August 4th, 2011

3.4K 194 8 203 191

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

88 comments

Add a comment

yes master girrafe

April 12th

allyroxx

Jan 29th

Cute!!!!!

Dec 26th

*dies of total cute-ness*

Nov 11th

whoa

Nov 5th

August 17th

omfg this is so overrated lololol

August 7th

Oh my god

July 8th

omg so cool!!!

July 8th

ooooooowwwwwwwwwwww.

May 29th

nice

April 24th

how cute

April 22nd

*sighs* Thank you Ally, through and through. This comic is amazing and cute, too.

Dec 31st

*sigh* you guys fight every time. gret strip though.

Dec 3rd

IT IS SOOOOOOOOOOOOOOO CUTEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Nov 13th

Nov 13th

AHHHHHHHH

Nov 9th

SO NON-RESTING.....MUST HAVE IT!!!!!!!!!

Oct 14th

awesome!

Oct 9th

lolz!

Oct 1st

cute

Sep 1st

I love GIRRRAFES.

Sep 1st

i bet you put tonz of work into it! ppl that are fighting, should stop. it's not worth it.

August 31st

awwwee

August 26th

i love this comic!!!

August 26th

look cindy. i told myself i wouldn't comment on this strip. but you crossed the line. Alexlk4 is my friend. you are not. shut the f@#k up. it's actually YOUR opinion i don't care about.

August 25th

blah blah blah keypop101. TO EVERYONE, IT'S JUST AN EXCUSE!

August 25th

babababa

August 25th

I'm soooooo sorry to everyone especially allyr0xx! I went camping for a week after I made my account and my sister went on it and made the giraffe commic and said all of those mean things to everyone!!! I am really mad at her and I hope you can believe me! If you can't then it sucks to be me i guess! Ally you have a ton of tallent I don't know why she would say something like that! I will unpublish the comic she made and yours is wayyyy better! Again I'm sorry and I hope you all believe me!

August 25th

will he stare at me in the night?

August 25th

keypop, i laugh at your amount of talent

August 25th

KEYPOP SHUT THE f@#k UP! NOBODY THINKS U COOD MAKE A BETTER 1 THAN THIS, BUT I KNOW U CANT MAKE A BETTER ONE! JUST CALM YO JELUSY TOWARDS ALLY, JUST CUZ UR COMIX SUCK DONT MEAN U CAN SAY RUDE STUFF 2 ALLYS AWSUM COMIX! SO STOP BEING SUCH A b%tch AND WAKE UP, I BET YO MAMA STARTED 2 CRY WEN SHE SAW YO FACE AFTER U WERE BORN c#%t.

August 25th

Oh look, Key's mean, rude, jealous and a Troll !! Go Figure!

August 25th

A better artist isn't a better person, key.

August 25th

allys is STILL 10x better and you will NOT get my LKF's for COPYING.

August 25th

Really? At least she would take the time, to do this, for people to enjoy, not to look impressive, it doesn't matter, what is used to make it, ten minutes of beauty okay? Ally, has lots of talent, and she doesn't need any of yo critisism from you, this is over all really nice, so apprieciate the fact, that she did this for us, not for herself

August 24th

Keypop you have serious effing problems! like your art is better. i'd Effing shut the hell up you troll.

August 24th

Oh sut up Keypop! I serisously dont belive you could make a better one! so either ur just making fun of ally becuase u no urs are no better, or your just jealous! if I were u I woujld just SHUT UP! k?

August 24th

ally check out her worck shes only made one strip

August 24th

ok shut up stop being mean and disrespectfull i think its rather mazing ally some people just cant keep it to themselvs

August 24th

no offence but i think you have problems keypop101

August 24th

you can't do ANYTHING like this. ally deserves all of these views, un like you.

August 24th

he gets to stare into my soul. hes that freakin cute.

August 21st

I gave you the 100th kudo! Gimme a prize!

August 12th

awww....he's so cute! i'm gonna take him home.

August 11th

cute

August 8th

I knew this would beat out COWabunga!

August 8th

yaaa,thats not scary at alll... (LKF,so cute)

August 8th

sooooooooooo cute

August 7th

Yes oh master! (Good job!)

August 6th

NOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

August 6th

*speechless*

August 6th

AAAAAHHHHH! IM ALERGEC TO CUTENESS!

August 5th

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWW

August 5th

August 5th

I WOVZ DIS!!!!!!! LKF

August 4th

August 4th

cuteness

August 4th

i wanna giwaffelike that!

August 4th

So cute! LKF! Giraffes are so sweet and gentle...I really like them.

August 4th

D'AWWWWH

August 4th

AHH! THATS THE CUTEST THING IN THE UNIVERSE!

August 4th

Giraffes are my favourite animal, if you didn't already know, secretely inside I'm obsessed with them. *Gives this {Best strip of the year} awar*

August 4th

Then it is eaten by a grue.

August 4th

Bubby wants a Giwaffey!!!! LKF

August 4th

its soooo cute

August 4th

G-G-G-G-G-G-GIRAAAAAAAAFFFF
FFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

August 4th

OMG he's cute!

August 4th

i cant feel my soul anymore

August 4th

true dat

August 4th

AWW! that is like, the CUTEST giraffe EVER!!!

August 4th

lol! thats cute!

August 4th

*dies*

August 4th

lol!! lkf!

August 4th

lol

August 4th

August 4th

What a wittle cutie I see!!

August 4th

SOOO CUTE

August 4th

awwwwwwww!

August 4th

*Is being hypnotized...!*

August 4th

lkf

August 4th

it so cute!

August 4th

it does...

August 4th

August 4th

lkf!!! sooo cuttee!

August 4th

well then i will stare into your soul giraffe *stares into soul of giraffe...giraffe faints and i eat his meat and eyeballs and his other things* (lkf btw good job)

August 4th

kawaii kawaii kawaii!!!!!!!!

August 4th

LKF!

August 4th

Print Print this Bitstrip