Previous Strip
Next Strip
TotD: Why
Author

June 12th, 2012

8.2K 363 101 201 168

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

235 comments

Add a comment

Sent me a fr

Oct 19th

This is one of my favorite! Check my comic strip, it is about drunk man, it's funny

Sep 6th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

feeef.

July 24th

fef?

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

fef

July 24th

truly a comedic revolution

July 16th

July 13th

June 22nd

Why does this even get 7.9K views

June 22nd

June 13th

sh#t VIRUS GUY

May 29th

this comic is so funny i didn't even laugh

May 25th

Fr sent

April 22nd

172 commentsAdd a comment 2 days ago Tiki2970 Tiki2970 6 days ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr ST00PID 10 days ago SaintsBoi SaintsBoi 13 days ago Tiki2970 Tiki2970 13 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 13 days ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr stoopid 14 days ago SaintsBoi SaintsBoi 24 days ago Tiki2970 Tiki2970 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 25 days ago Tiki2970 Tiki2970 about a month ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr about a month ago Tiki2970 Tiki2970 about a month ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr 1 minu

April 17th

2 days ago Tiki2970 Tiki2970 6 days ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr ST00PID 10 days ago SaintsBoi SaintsBoi 13 days ago Tiki2970 Tiki2970 13 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 13 days ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr stoopid 14 days ago SaintsBoi SaintsBoi 24 days ago Tiki2970 Tiki2970 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 24 days ago ManBuddy22 ManBuddy22 25 days ago Tiki2970 Tiki2970 about a month ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr about a month ago Tiki2970 Tiki2970 about a month ago DinoGoesRawr DinoGoesRawr

April 17th

April 14th

April 10th

April 8th

ST00PID

April 6th

April 3rd

April 3rd

April 3rd

stoopid

April 2nd

March 23rd

March 23rd

March 23rd

March 23rd

March 23rd

March 22nd

March 12th

March 7th

March 7th

March 7th

200th comment

March 4th

March 2nd

March 2nd

Feb 24th

why are you ugly?

Feb 19th

Feb 16th

Feb 1st

Funny strip btw!

Jan 29th

She doesn't even have an a$$! @below

Jan 29th

Your ass is overrated.

Jan 26th

this is GENIUS!!! let's share this with everyone

Jan 14th

Hahaha! This is so funny! I love how he keeps saying why he's ugly! Keep going, you all are the BEST!

Jan 8th

it's a damn moral too

Jan 6th

I dont get why is this so funny.

Jan 5th

Dec 15th

Oct 11th

Oct 4th

LKF!!!1!!11!ONE!1!!!!

Sep 25th

THIS IS UNDERRATED!

Sep 25th

Obama declares this 'overrated'.

Sep 14th

same @2 below

Sep 8th

RORSCHACH DOSE NOT APROVE OF THIS TOMFOOLERY

August 25th

I don't get it

August 25th

August 12th

Stop commenting everybody

August 8th

I SEE WHAT YOU DID DERE

August 8th

August 6th

July 31st

i didn't even know! @below. geez

July 19th

And look at the dates before you say you made it before me.

July 18th

You copied me...

July 18th

there the same ....

March 9th

Wait, i see what you mean by copycat.....

Feb 20th

Please explain how, dumbutt.

Feb 20th

Copycat!

Feb 20th

this is ver overrated indeed

Feb 15th

Yea, lots of people just like it.

Feb 9th

Bluestone its not over-rated alot of people just like it

Feb 8th

Okay, this was funny before, now it's just over-rated.

Feb 1st

yes it is it's frikking funny. @below the joke is that he repeats it over and over untill that guy gets big

Jan 2nd

it's really not that hilarious.

Dec 28th

haha lkf

Dec 27th

read this a million times and yet I never get tired of it!!! he he he!!!

Dec 15th

sh#t i forgot to view this today

Nov 19th

i was the 130th favorite, the 143rd kudos, and the 304th laugh............... wow i really need to get a life

Nov 18th

LoL

Nov 17th

300th laugh

Nov 17th

lol

Nov 14th

ROFL!!!!!! LOL!!!!!! LMBO!!!!!!!!!! LMAO!!!!!!!! LMFAO!!!!!!!!!!! LMFBO!!!!!!!!!!!!!1

Nov 13th

LOL funny...

Nov 10th

LOOOOOOOOOOOOOL

Nov 9th

rd3

awsomely funny

Nov 8th

cool comic!

Nov 7th

LOL SO freaking FUNNY

Nov 5th

Nov 4th

funny

Nov 3rd

cool comic

Nov 3rd

For all who dont know its funny because they look the exact same

Nov 3rd

And i don't get how you f*ckin think we can share rude opinions

Oct 31st

I DON'T GET HOW IS IT FUNNY

Oct 31st

check out ma remix

Oct 28th

too bad the author :p

Oct 21st

Pretty funny, I guess

Oct 19th

i honestly dont get it i mean i guess it is ok

Oct 17th

You all should calm down, your yelling at each other over the INTERNET, just chill.

Oct 14th

LOL. @two comments below

Oct 14th

SHUT THE F*CK UP!

Oct 12th

it was'nt THAT funny..

Oct 12th

I guess its okay, but I dont get it...

Oct 10th

LMAOO

Oct 10th

Thanks for your sh#tty comment @below

Oct 8th

really?

Oct 8th

EPIC LOL

Oct 6th

funny! funny! funny! funny! funny!

Oct 5th

ahahaha!!

Oct 4th

lol

Oct 4th

u just got trolled bro

Oct 1st

3.9K... In my opinion it's WAY ovverated.. but congratulations with the rates

Sep 30th

kinda sucks for manbuddy how this is his top rated comic but isn't the top rated in the totd,

Sep 30th

@howk908,, this comic was mature when he commented,

Sep 30th

um,okay.....

Sep 29th

Ummm................... K then

Sep 29th

It's not even mature is it?

Sep 28th

What's up with MikesterJet?

Sep 28th

HOW THE f@#k IS f@#kING MATURE???? WTF WTF WTF f@#kING FYCK!!!!!!!!!!!!!!! OMG f@#kING KIDS THESE DAYS WHO MATURE RANDOM COMICS, MY GOD!!

Sep 18th

hahahaha giant manbuddy

Sep 16th

um........freaking is actually spelled frigging.....

Sep 7th

lol i laughing little bit and really good one

Sep 7th

MattMuppet posted 18 comments. Still hasnt beaten my record ;D

Sep 6th

I do not get this at all. Is this supposed to be funny? Or am I just missing the joke?

Sep 5th

I WILL MARRY YOU I HATE YOUR CRUSHES http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

LKF OR I'LL f@#k U

August 31st

August 31st

SUCK MY DICK, BUDDY SAID AND BITTY f@#kED BUDDY http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

BUDDY SUCKS BITTY SUCKS AND I AM SO GAAAY!!! http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

YOUR SO UGLY YOU NEED A MAKEOVR http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

LMFAO LETS HAVE SEX http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

August 31st

August 31st

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUCK ME http://www.b
itstrips.com/r/1HK10

August 31st

August 31st

August 31st

anger issues

August 30th

August 28th

Honestly, I have no idea why it got so many good rates... No offence.

August 26th

Actually, he is calling himself ugly, no offence.

August 26th

if this was any less funny, i would die, and i'm gagging as it is.

August 25th

Not funny

August 24th

funny! and nemiking, what do u get out of making people feel bad?

August 22nd

over rated

August 21st

100th laugh! from me!

August 20th

Well it's really your top rated strip!

August 20th

LOL

August 20th

dude this is just f*cking stupid

August 16th

Agrees with Jason

August 14th

yeah by 20

August 13th

Very overrated.

August 13th

emmam16 your an idiot

August 10th

Trolls really need to get a life.

August 9th

But............. (stating the obvious.) THEY LOOK THE SAME! THEY'RE LIKE TWINS IF ONE IS UGLY SO IS THE OTHER! lol =D

August 9th

Guys, it's funny. So shut the front door.

August 8th

Yeah.....Shut up, emmam16.

August 8th

@emmam16 its not mean cause its just a comic and its the same person and if it is so mean flag it and leave!!!

August 7th

ok, yeah, not the best comic, but still people, its not mean. Lose the stupid attitude to the word 'ugly'. UGLY UGLY UGLY. Not offensive unless you say it like it is.

August 7th

This comic is mean. Why would you call someone ugly? I can't belive you would write a comic like this. How is this funny?

August 6th

August 4th

Over-rated just sayin

July 30th

That avvy looks like Shane Dawson. From the shanedawsontv videos on youtube

July 28th

hahahahahahahahahahahahahha
hahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahaha

July 27th

lol!

July 25th

July 22nd

Hey zufar

July 21st

haha

July 20th

LOL

July 19th

only funny at the last panel/

July 16th

Well, if they have as many spelling or grammar errors as you do, I doubt it very much.

July 16th

dont troll

July 15th

nice comic, check out mine there amazing

July 10th

lol at last panel.

July 8th

ok?

July 7th

I like the last 1. That's funny. LOL!

July 4th

lol

July 3rd

view no 1000

July 1st

LK

July 1st

BAHAHAHAH! FUNNY!!

June 29th

LOL

June 23rd

I'm ugly! I like it! It's FREAKING funny!

June 21st

LOL

June 19th

the left guy is preety much calling himself ugly

June 19th

June 14th

um, i do not understand a word. its dull.

June 14th

"Why do you keep posting this link?"

June 14th

haha lolz

June 14th

funny

June 14th

Awe...

June 14th

The awkward moment when 2 twins have a fight and one calls the other one ugly!! LOL!!!!

June 13th

lol

June 13th

That's kinda rude, RobertBobbins. He's just asking a question.

June 12th

I was talking to munty100.

June 12th

No comment whatsoever.

June 12th

how are your avy like that

June 12th

Print Print this Bitstrip